Tegan (littlemisscdd) wrote in clueless_rating,
Tegan
littlemisscdd
clueless_rating

  • Mood:
  • Music:

I totally paused!

Application:
Name: Tegan
Age: 18
Gender: Female

Your 4 best qualities: I'm fun - the one who can cheer up anyone, and make anything fun. Strong-Willed - No-one can make me do something I don't want to. I stand my ground. Sweet - I care about my friends. Lol. Outgoing - I love doing anything that let's me make noise. Well, basically I love being a drama queen. *blush*
Your 4 worst qualities: Ditzy - Hence the reason I get called blondie almost constantly. Regardless of my hair color. 'Sleeper Flirt' {as called by my Asha}, basically means I flirt constantly, but don't realise it. Moody - One second I'm hyper happy, the next minute I'll bite your head off if you mention how I'm wearing pink again. Stubborn - Have we established that? Lol.
What is something you're talented at?: Shopping. It is a talent; that is if you know what'll work, and can spot a bargain.
Your favorite movie(s): Mean Girls - Because it reminds me of my group and grade at school. Rent - Because I love singing the songs.
Your least favorite movie: Umm.... Mission Impossible? Because Tom Cruise sucks, and it's boring.
If you could be anything in the world career wise, what would it be, and why?: Anything that makes me rich. Ha. If I could be ANYTHING, I'd want to be a famous singer/actress! <3
Your favorite subject in school: Lunch/Drama; equally.
Favorite quote: Right now: "Mama, where do baby cars come from?" Well, when a girl car falls in love with a boy car...... hahaha no I don't know.

What would you do if...:

you were asked out by someone you have no interest in?: *cough; is having that trouble right now* Well, usually I'd just let them down, kinda softly but sadly I'm not as subtle as I think. Problem is though, if they're a good friend and you might like them a little over time, I wouldn't/don't know what to say. I mean, don't wanna make things weird before the Ball in a few weeks..... =P
you were attracted to your twice removed cousin?: LOL. They're like twice removed! Nah, I'd get him to introduce me to his friends. ;)
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 4 comments